Saturday, March 24, 2012

No wayyy !

Hai and Assalamulaikum readers :)
watcha doing ? dah makan ke belum .
for sure, dah makan rite ?
itew dah makan, tapi still lapar lagi lah.
#see, perut itew naughty kan kan kan?
muahahah, elelehh gediknye itew . *sigh*
orang dah bagi makan, tak reti nak bersyukur latu .
*kunyah cekelat daim*

okay, harini hari sabtu bersamaan 24 haribulan march 2012 .
teramatlah boring gila nak mampus . muahahah !
tak tahu nak buat apa kod ? 
sebab itulah saya mengambil langkah untuk ber-update something .

malam semalam cadang, pagi tadi nak ber-jogging .
but.. something yang tak dapat dielakkan lah .
sebabnya --->
makcik nak bawak makan breakfast di kedai Kayu Original .
hahah, because of food . saya  mesti pergi .
dah lah malam semalam tak makan .
hurghh, can you imagine what ? betapa laparnya perut nie tau.
ya Allah !


 
you know what ? semalam dekat sekolah kan, waktu pj .
kena kira BMI ! and I was like, 
"Ya Allah, janganlah harini . bagilah next week ke atau hari ape-II ke ? janji bagi aku slim dulu lah. pleasepleaseplease ." I pray and pray and pray .

waktu tu rasa macam nak terberak terkencing semua ada tau .
wakaka ! cikgu pun satu bukan nak bagitahu dulu .
#boleh lah aku repair mana yang tak kena tu dulu, 
bukan senang nak hapuskan lemak-II degil nieh .
aisehhman o.O

but, my doa doesn't worked . but, I'm still thanks to Allah .
because Allah still give me health and happiness :D

sampailah, cikgu memanggil nama yang cute tu --->
"siti nurfatin, please come here ?" ececehh..
 then, fatin pun pergilah dengan bangganya memijak menatang penimbang berat tu .
*sambil sepetkan mata*
and cikgu pun bacalah keberatan & ketinggian si fatin tu .

ternyata--->
beratnya adalah amat didukacitakan oleh fatin .
tingginya pula tak perlulah dirisaukan oleh fatin . kerana dia tahu, dia memang tinggi ! 
kehkehkeh..

cikgu pun kira BMI si fatin tu .

afterthat, fatin terdengarlah suara yang amat bingit dan amat menyakitkan itu iaitu daripada suara hafizah .
"fatinn ! kau obess..... !!! "

and fatin was like "Ya Allah, siot punye hafizah . berani kau cakap kuat-II . siaplah kau nanti ! eh, why why why ? tak akan sampai aku obes kod . NOOOOO !"
she sigh..

lastly, fatin membuat satu perjanjian dengan hafizah .
fatin memberitahu supaya jangan membocorkan rahsianya kepada si syuhadah p***** tu . 

kalau tidak, she will kill me and kill me !
nak tahu dia kill macam mana ?
takut dia akan gelak and gelakkan saya .
wakakak...

if ada orang buat macamtu,
I will kill youu back ! see yaa..
kuangkuangkuang..


okay, perut itew dah lapar nie ?!


Assalamualaikum:]


p/s: jangan gelak sebab aku obess okay . I see you :)
sebab aku pun nak ter-gelak jugak, sebab tak caye aku nie seorang yang obess . kuangkuangkuang..
rasa penimbang cikgu tu dah gila sikit kod .
 hope lah . amin..

No comments:

Post a Comment