Saturday, September 1, 2012

Happy Raya, Happy National and happy ? :)



Assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh anda semua yang saya kasihi . Ecehhwah . Haa amek ! Siapa tak jawab dosa, siapa jawab dia ?? Comel . Kahkah . Dah beri salam tu panjang, jawabnya pun mesti panjang lah ya :) Harap maklum . Kekeke . 

Saya tahu ramai yang rindu kan saya kan kan ? Makan tak saya ? Buat apa lah saya ni sampai tak update2 blog lama sangat ? Sihat ke tidak ?  Apalah yang sibuk sangat ?  kan kan ? Tahu dah . Mesti kalian rindukan saya kan ? Hahah ! Ewahh, cakap serupa mintak kaki ? kan ? Err, kaki satu boleh ? Nak kaki ayam lah ?! Boleh dibikin sup.. Nyumnyum :)

Kalian semua sihat ? Raya bagaimana ? Best tak ? Mohon maaf sebab tak sempat nak wish ' S E L A M A T  H A R I  R A Y A ' dekat blog yang tak berapa nak comel ni :( ? Caitt, merendah diri pulak . K . Rasanya tak terlambat lagi nak mengucapkan Selamat Hari Raya kan ? Bulan Syawal belum habis lagi . So, Selamat Hari Raya Aidillfitri Maaf Zahir & Batin . Maafkan segala kesilapan daku yang tak seberapa ni eh ? Daku hanyalah hamba Allah yang biasa, yang tak punya apa . Ehehh ?

Jadi, gambar raya ? Tiada . Sedih . DSLRnye dah gilossss . K . nak menangis . Wuwuww . 

Anyway, yahh . Tak lupa juga Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-55 . Tak terlambat lagi kan kan nak wish ? Hahah ! Semuanya tak terlambat aku ni . K . Yang penting 'Janji Haruslah Dicapati' okay . Ooops ! Kahkah.. Dan saya tidak terlibat apa-apa pun aktiviti Hari Kemerdekaan ni . Sedih pulak rasanya tak terlibat . Huhu . Hafizah terlibat lah. Saya dan makcik Syuhadah tak terlibat pungg . Untunglah Hafizah terlibat kan kan ? Dapat elaun pulak tu kan kan ? Berapa ringgit huh ? K, nak menangis . K K K K.... 


And today, saya bersama dua orang makcik-makcik dari planet Jupiter pergi ke Terminal Bersepadu Selatan . Lebih dikenali sebagai TBS . Katanya nak 'setudi' lah kononnya kan kan ? Hmm, 'setudi'lah sangat . Suruh minah si Syuhadah ni ajar addmath . Tiada maknanya, menghadap laptop je kerjanya tak habis-habis .  Dilamun cintalah kata orang . Gamaknya lah ! Dah tersengih sorang-sorang depan laptop tu, dah macam kerang busuk dah sengihnya tengok kan ? Hmm, memang dah tak boleh diselamatkan lagi penyakit cintanya yang entah pape tu ? Kahkah.. 


Syuhadah, afiqah, me . See belakang ada Tutti lah .
(Guna webcam)

Hahah ! Semua muka excited habis . Saya setudi ke tidak ? Hahah ! Of course, sayalah yang paling rajin sekali tau . K . Just for your information . Lalalalalll .

Muiz, syuhadah and afiqah . (Guna phone)
"Tak payah nak menunjuk sangatlah kau study komsas, Syuhadah"


That's all . Assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment