Tuesday, January 24, 2012

My old friend :)

Assalamualaikumm , you found me :)
hehehh..
how's your CNY holidays ?? best tak ? ?
err, me ?? *two thumbs down*
too bad ! arhh..
I don't know what to say . it just like *someting wrong* !

okay, till now my homework doesn't work yet ! !
*clapclap*
not home-work like cuci tingkap, sapu sampah and so on .
i mean school-work okay :) I repeat schoolwork . 
hohohh.. lupakan :|

"so, awak tu dah siap ke belum ??"
dah, okay good :)
belum, *sepsep tomtom :)

hahh ! topic kita harini kawan lama .
okay, kau dah banyak berubah . dah tak macam dulu .
tak tahu lah, aku yang berubah . tapi aku tetap yang sama *maybe .

aku sebagai kawan sejati *wink* just nak nasihat .
tahu lah kau dah couple sekarang.
masa aku tahu kaw couple tu kan, I was like "masyaallah, biar betul dia ni"
"yes ! i know asal aku tetiba busy body kan "
ye, macam aku cakap just nak nasihat .

sampailah, aku terjumpe gambar kau tengah dating with your bf dekat mana entah .
*pegang-II tangan . siap sengih lagi . *aww, so sweet .
and I was like "ya Allah, biar betul "
hanya Allah je yang tahu, aku kena heart attack waktu tu .
serious, memang tak sangka !

couple tu, takde lah kesah sangat .
aku just "err okay"
and aku fikir kaw main-II je .
tak mungkin lah orang macam kaw nie nak couple-II bagai kan.
seingat aku, dulu kau pernah kata yang kau tak suka couple-II nie .
*err, mungkin kaw dah lupa .


the end,
serious 100%, kau dah banyak berubah.
maybe, sebab kawan-II kaw sekarang kan spesis kepala lain .
mungkin kaw dah terikut :(

aku rindu kau yang dulu !
dulu kaw selalu peramah, tak sombong, tak kedekut ilmu, selalu gelak same and semuanyalah .
sekarang, *i don't know what to say*

till then . I'm gonna stop typing !
homework panggil >>


p/s: post nie tak da kena mengena dengan jealous-II okay . I just tak sangka :|




Assalammualaikumm:]


No comments:

Post a Comment