Friday, May 11, 2012

Exam Fever !

Assalamualaikum pretty cute..  hewhew :D Setelah sekian lama aku menyepi dalam blog yang dah usang nie, huhu rindu seyh ! Hahah, but not so much lah . *eheh, boleh pulak ?
Sekarang busy dengan eXaM, EXAMmM, eXaMMmm . Yeah, I mean damn exam ! *okay fatin, wat lek-wat cool-wat cute* woots ! ahah.. Exam senang tak ? -Yeah, absolutely susah gila nak mampushh.. uhuk..

Sampai tiga minggu kod exam, wow wow ! satu paper dalam 2 jam . And bayangkan satu paper pun dah macam nak ter-berak jawabnye. Apetah lagi, nie 3 weeks . And alhamdulillah 5 papers done :) Now 6 papers more to go (termasuk sivik and p. jasmani) . oyeahoyeah *dancing* ! cepatlah habis cepat habis..

Next week ! Yeah, next week . Semua paper yang awesome2 akan berhadapan dengan aku . Sampaikan aku dicabar untuk berjumpa dengan mereka . Hahah.. takpe-takpe . Engkau orang nak cabar aku ye ! Siap ahh nanti, aku kerja kan . Aku sedia ber-fighting . Opss.. *amboi ayat, macam dah baca buku tu* huhu, memang tak baca lagi pun . Its okay, I'm okay here *actully, not okay* hehe . Hope everything is fine . aminn..

muka annoying habis..

That's all . Assalamualaikumm..


p/s: so, kepada addmath , biology , chemis and physic . please be nice with me okay ! :D see you next week . muachh <3 and you ? yeah you ! wish me luck okay.. tehee








 


No comments:

Post a Comment