Friday, June 29, 2012

Mid-year results :)

Hi, Assalammualaikum there :D *lambai* ! Harini sekolah rasa macam best je . Ahah ! Mana taknye, harini addmath tak belajar lah . Yeay ! *tepuk tangan* hahah . Sebenarnya harini ada Hari Terbuka dekat sekolah !! Ramai jugak lah yang tak datang, nie mesti kes takut makayah diorang amik result kan kan ? Almaklumlah, *cough* biaselah . Btw, Tadi mak kita orang yang ke-lima sampai tau . Hewhew, bangga gila ni ! *tangan dibahu kepala dongak atas* hahah ! Sebabnya nak balik awal lah . Malas woo, aku nak duduk dekat sekolah lama2 . Sakit bontot woii, karang . Mueheheh.. so, Result aku ? masyaallah - . -  Semua menurun . Kecuali kimia je, daripada fail ke C . Alhamdulillah.. even aku hanya dapat C je . Ya, hanya sekadar huruf C yang aku termampu. Heheh.. ingat senang ke huh ? susah yang amat nauzubillah . Kalau pandai boleh lah citerr.. kan kan ? 






Takpe, kita kena belajar daripada kesilapan . Kalau tak, macam mana nak tahu apa kelemahan kita kan . Setiap orang mesti ada kelemahan masing-masing dan setiap orang mesti ada kekuatan masing-masing . Jadi, kalau dah salah tu, kita perbetulkan apa yang tak kena . Kalau tak, kita akan ulangi kesilapan yang sama, right ? Ya, insyaallah . Kali nie aku tak nak main2 lagi dah . Lama sangat aku honeymoon . see ? sampai addmath jadi fail .  Memang padan muka aku kan !

Jadi, saya disini ingin meminta serba sedikit pertolongan daripada anda . Hanya sekadar doa . Ya, sekadar doa sudah memadai . Moga saya rajin menuntut ilmu dan hormat orang sekeliling . Almaklumlah, saya nie pemalas orangnya ! heheh.. tolong lah eh eh ? please pleaseeeee.... *eheh, pikir comel lah tu* ahah, Kbai . Jasa anda amat dihargai :D
Assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment